söndag 4 juli 2010

Skänk pengar till djungelbarnen!

Bro! Har du sett till Vildpojken på länge? Jag såg nyss en dokumentär på kanal 5 om en pojke som levt i djungeln hela sitt liv, han kunde inte prata, inte stå upprätt, han var som ett djur. Men så en dag så fick en expedition syn på honom, de trodde inte sina ögon, och så var det en kvinna, som inte hade några barn, som tog sig an honom, och nu lever han i ett fint hus med henne och lär sig allt från början. Jag grät så jag skrek, man kunde även skänka pengar till liknande barn i samma sits efteråt, jag ringde in och skänkte tusen kronor. Men så fick jag ett sting av dåligt samvete vilket är en väldigt ovanlig känsla hos mig, jag gillar den inte. Vildpojken. Han borde ju få pengar från den här fonden. Men han kan inte bo hos mig, det är ett för högt spel för min ischias. Ja, det var bara tanke jag hade. Närke går det ju inte att prata med om det här. Nu ska jag se ett program om tjocka kvinnor som tjänar pengar på att sitta och hoppa på män. Interesting...

Inga kommentarer: