onsdag 26 maj 2010

Atlantfararen

Fy fan va vackert Bro! Du ska va med i Talang på Tv 4! Då skulle jag gråta ner skinnsoffan. Tack för piller Närke, jag skulle behöva dem så snart som möjligt faktiskt. Jag ska vara borta en tid vet ni. Rimbo lämnar er i några dagar. Jag ska flyga till Amerika. Inget märkvärdigt egentligen, det är en gammal karl som har fastnat för mig. Han säger att han älskar mig. Han har ordnat fram en privatjet åt mig för jag sa det att ska jag dit, då måste droppet med, och Kinamannens unge, och så en hemtjänst på det. Och han betalar så fånigt glatt. Jag åker dit och äter upp mig. Nutrilletten har haft förödande konsekvenser på min redan så svaga kropp. Jag älskar äventyr! Ta hand om er nu för fan. Närke, nyckeln finns hos grannen under, han med snoppen. Kom hit och tvätta av dig lite, jag har en så skön duschstol. Bro, kom inte hit, du drar in så mycket smuts. Jag kommer ut till dig när jag kommer tillbaka. Då ska vi sjunga vad du vill, högt.

Inga kommentarer: