måndag 17 maj 2010

Jag ger mig på de cerisa tabletterna

Jaha! Ja det kommer inte som en överraskning. De har fått nog av din vanskötsel och dina vådaskott. Du har ju för fan gjort en hel flora och fauna där ute missbildad. De slår tillbaka. Det är nu du måste försöka börja uppträda som en människa, de blir inte rädda för att du skriker på dem. Makt, visa makt. Klarar du det? Majaliten kommer tillbaka när hon har haft sitt roliga.

Jag försöker bara ta det lite lugnt här efter helgens slit men jag är en orolig själ, det vet ni. Det är som om ni tvingar i mig tabletter, ni två. Tablett efter tablett.

Imorgon tvingas jag också ut på stan och handla. Hemstjänstfolket vägrar att handla åt mig. De har tydligen sett mig spela flipper på pizzerian. Det visst ni väl, att det är förbud på att ha lite kul?


Jag tar med mig en sadel. Finnens fyra-åring hittade en splittrans ny i grovsoprummet.

Inga kommentarer: