söndag 16 maj 2010

Telefoneksem

Jag har haft fullt upp denna helg. Jag är helt slut. Jag har arbetat. Det är många som unnar sig lite sällskap när det är långhelg och klämdagar. Telefonen har gått varm ska jag tala om och jag har fått vara allt från hon Bentzing till nåns kusin. Jag har fått eksem efter svetten som blir mellan plasten och handen så nu ska försäkringskassan lägga till lite och så har de sagt åt mig att vila. Fläta hår har jag aldrig hört talas om, det beror på vilket hår i och för sig. Holländare däremot har jag träffat på några. Det kommer förbi en i juli varje år, då har han längtat efter mig i ett helt år. Han säger att han är kär. Ja herregud. Fy fan. Nä, de här pengarna går rakt in på hästar. Om jag mår bättre kommer jag ut på lördag. Men jag köper med mig egen korv, jag vill inte veta vad det är i hans korvar därute. Plockar upp dig på vägen om vi ser dig Närke, han på bänken ska skjutsa mig, han har ett sånt där cykelställ tror jag.

Inga kommentarer: