måndag 28 juni 2010

Alltid topless!

Jag har bränt mig. Jag somnade i stolen på balkongen och inte nog med att det började brinna, min hud är lila. Jag kan inte röra mig. Det var till slut brandsprutan som väckte mig och svedde bort hud på kuppen. Det var grannarna med bebisen, så jävla överdramatiska, ringa brandkår. Det kan aldrig bli en stor brand av en cigg, men uh nej, de var så rädda. De skulle bara veta hur gött det är att somna med en cigg, särskilt i sängen, rakt under er dubbelsäng... Och när jag tänker på den dubbelsängen och de tre rycken jag hör på lördagskvällen, ja, då är det inte så konstigt att ni är så jävla spända. Tvi!
Men nu kan jag inte ligga i min säng för att jag är lila och svedd. Hemtjänsten har köpt nån gel som de smörjer med, men det blir fin färg sen när det lagt sig, och inga ränder- topless!

Inga kommentarer: