söndag 13 juni 2010

Män i uniform

Hallå, det är Rimbo här! Jag har för fan suttit i häkte! Norrtäljepolisen sydde in mig, de sa att jag bedrev koppleri! De hade haft span på mig, lyssnat av telefon. De tog mig på bar gärning, jag hade riktigt trevligt med en man från skåne, mårten. Först frågade de bara efter Natascha, var är hon, var är hon? Ja men det är ju jag sa jag, my code name är Natascha. Nähä, den gick de inte på sa de, Natascha låter yngre. Så jag fick vackert följa med. Katterna skrek jag, katterna. Två har dött och de andra höll på att riva upp mig när jag kom innanför dörrn nu, jag sparkar bort dem.

Jag kommer inte vara mig själv på ett tag, det är ett trauma detta, ett trauma. Kinamannen kommer snart hit, vi ska titta på lottprogrammet, postkoden.

Det var en bra analys Bro, men det krävs ingen professur för det, jag hade avslöjat henne bara på namnet. En gran i söder. Jo jo, den har man ju kört några gånger.

Inga kommentarer: