torsdag 3 juni 2010

Vänner!

Rimbo, Fröken Närke!

Det är min bemärkelsedag om fredag och jag bjuder till fest på godset! Tema: Antiken, med en meny formad efter de gamla grekernas.

Till förrätt:
Näktergalstunga (för röstens skull)

Sedan buffé:
Möss i honung, beströdda med vallmofrön
Hare serverad med suggljuver
Gris fylld med korv och blodpudding
Trastar panerade i mjöl, fyllda med nötter

Ja, jag får äntligen använding av massor som legat och skräpat.

Kom iklädd toga, naken under ska man vara. Ingen risk för "överraskningar" om ni är nervösa, då jag inte haft erektion sedan vintern 1994, men den gången varade det tills dess våren sjöngs in. Mina ögon är för övrigt så igenvarade att Närke skulle diagnosera mig medicinskt blind, så inget tjuvkik från denna arme gubbe...

Aktiviteter:
Med munnen full av sten reciterar jag Pindaros idrottpoesi i full storm.
Vill även demonstrera en ny dans jag utvecklat. Mycket sväng med höft och gump. Höga sparkar.

Kom efter sjuttontretti. Gå hem innan vargatimmen.

Inga kommentarer: