söndag 6 juni 2010

Ta bort motorn från cykeln

Rimbo, det här låter oanständigt och plumpt men ta av dig underbyxorna. Du måste lufta. Annars kommer gästerna att sprida sig upp mot bål och nacke. Kan även leda till öroninflammation, i värsta fall.

Vid avfart Stockholm tidigare idag hör jag ett brölande ljud som inte är av denna värld. Ljudet är utom kontroll, låter som den värsta sortens borrmaskin. Och vad ser jag komma emot mig om inte en motorcykel. Nära kör människan så min hätta blåser av, ner i en vattenpöl. Men jag hötte med näven efter honom. Två gånger faktiskt. Man måste säga ifrån i trafiken, kan inte tolerera allt! Så.

1 kommentar:

Göran63 sa...

Jag läste ditt internet-inlägg efter att ha "googlat" motorcykel. Det är nog typiskt kvinnor att ha denna inställning. Håll er då av vägen! Jag har själv inte körkort, men kvinnor i trafiken, det är som män med målade naglar! (Du får inte ta illa upp).

En fråga: Kan man få HIV/AIDS av att ligga "skeden"?