torsdag 3 juni 2010

Jag tar sjuktransport

Fest! Jag kommer! Jag har alltid varit glad i fester, har jag inte? Jag köpte några nya linnen på min favoritaffär i amerika: bebe, men jag kan absolut ha toga om det är det som gäller din gamla snuskgubbe. Mina lakan är lite solkiga allihop men det märker väl inte ni. Och jag är gärna naken. Jag går ofta omkring naken i lägenheten. Hemtjänsten har egna nycklar bara och de är så jävla snabba med att ta sig efter de ringt på. Vem tror de att jag är? En lepard?

Vilken festmåltid du dukar upp till Bro! En supé av kadaver! Du har väl kvar spriten också från i julas? Eller vad kallade du den? Brygden? Eller den kanske din mystiske dubbelgångare har druckit, kanske är det därför ni ser varandra? Nej, nu ska inte jag vara sån. Är det nånting Amerika har lärt mig så är det ödmjukhet inför livet. Det är inte mitt fel, det är sura uppstötningar. Aj, för fan nu får jag kramp i låret, jag måste ringa.

Jag tar med mig några katter ut. Måste bli av med några.

Inga kommentarer: